2024. március 18. 06:23 - Telekes Attila

A "Zenész" nevű toll

Írjunk közösen egy tisztább jövőt

A legkülönlegesebb TiszaPen, amit eddig készítettem: a Zenész.

Hogy miért? Mert Zenészek adtak hozzá alapanyagot.

 

1710695357410.jpg

A legkülönlegesebb toll, amit eddig készítettem, a Zenész. Hogy miért? Mert Zenészek adtak hozzá alapanyagot. Hogy jött az ötlet? Nem is tudom… agyalgattam, hogy milyen különleges alapanyagból készíthetnék még tollat, zenét hallgattam közben és pont a kedvenc gitárszólóm szólt a Dire Straits Sultans of Swing-ből. És beugrott, gitárpengető! Szoktam szegmentált tollakat készíteni és ott régi plasztik kártyákat használok fel. Mi lenne, ha pengetőkből lenne?

1710695357507.jpg

Fel is vettem a kapcsolatot Magyarország legjobb gitárosával Kékkői Zalánnal. Korábban már írtam neki, egy gitár kottával kapcsolatban és nagyon kedves volt, segített nekem. így gondoltam írok megint. Felvázoltam a tervem, hogy szeretnék kérni pengetőt a toll szegmentálásához. Egyből igent mondott és postázta is nekem a pengetőket. Zalánról tudni kell, hogy Kovács Ákos gitárosa volt évekig.

Kicsi tovább gondolva, miért ne vonnám be a kedvenc dobosom Bánfalvi Sándort is? Le is írtam neki, hogy Zalánnal mit intéztem. Megkértem Sándort, hogy amennyiben megoldható segítsen nekem egy-két dobverővel, hogy a tollba betudjam építeni. Természetesen használtat kértem, hogy az újrahasznosítás is megjelenjen.

Igent mondott ő is, nagyon örültem. Kérdezte, hogy miért nem veszem fel a kapcsolatot akkor már Ákossal is, hogy kerek legyen a történet. Mondtam neki, hogy nem gondoltam rá, mert szerintem nincs ideje ilyen dolgokkal foglalkozni. Sándor csak ennyit mondott, délután megyünk próbálni, majd elmesélem neki mit szeretnél. Fantasztikus! Ákos is belement, és ő is küldött nekem pengetőket és azt írta, hogy “szívesen veszek részt az akciódban”.

409163180_7375668399157228_8100510241505584368_n.jpgEzeket a képeket ők küldték nekem, hogy felhasználhatom a projekthez. Fantasztikus emberek, és fantasztikus zenészek.

Minden a helyén, minden megvan, “hát induljon a banzáj” !

 

A toll faanyaga gyönyörű, aranyló-sárga Tiszafa. Sokáig agyaltam, hogy milyen legyen a toll. Több óra tervezés után, meglett a koncepció. A kupakba rejtettem el a művészek kellékeit, egy szép szegmentálással. 

 

 

Megközelítőleg harminc éve hallgatok Bonanza Banzájt, Zalán miatt kezdtem el gitározni, Sándor pedig mindig is a kedvenc dobosom volt. Hihetetlen, hogy összetudtam hozni ezt az egészet, talán kicsit büszkének is érzem magam most. Fontos tudni, A toll licitálásra fog kerülni, az eladási ár 100%-át a Tisza megtisztítására fogom fordítani. A tollból csak egy darab készült és nem is fog több. Részletekről később.

 

"Minden most kezdődik el", köszönöm nektek Srácok!

WEB oldalam itt.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tiszapen.blog.hu/api/trackback/id/tr9818356163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása